سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت

ساخت وبلاگ

توسعه دهنده ها با درست کردن تم های وردپرسی و انتشارش روی وب سایتهای معتبر، میتونن برای خودشون اعتبار کسب کنند، به خصوص اگه اون تم بین کاربرهای وردپرسی رواج پیدا کنه خیلی براشون خوب می­شه. این روش برای کسایی که می­خوان تم­هاشونو بفروشن هم تبلیغ خوبیه. خیلی از توسعه دهنده های تم، یه نسخه سبک از تم­شونو رایگان عرضه می­کنند تا تبلیغی بشه برای نسخه اصلی که امکانات بیشتری داره.
اما توسعه دهنده­ها باید برای توسعه تم­های مناسب چند تا نکته رو رعایت کنند. بعضی از این نکات روشهای معمول کدنویسی اند، اما بعضی ها هم هستند که مختص سایتهای وردپرسی اند.
در این بین، بعضی از توسعه دهنده یا از این قوانین آگاه نیستند یا عامدانه از اونها تبعیت نمی­کنند. البته دلیل عدم رعایت خیلی از قوانین، پیدا کردن روشهای بهتر برای انجام اونهاست. به همین خاطر تو این پست میخوام یه نگاهی بندازم به 5 تا از اشتباهات رایجی که توسعه دهنده های تم های وردپرسی مرتکب میشن. اگه شما هم توسعه دهنده تم هستید و اگه میخواهید تم هایی که میسازید روون و بی عیب باشند، از این اشتباهات دوری کنید.

فراموش کردن اسکیپ یا استفاده از یک عملکرد اشتباه

یکی از اشتباهات رایج اینه که توسعه دهنده فراموش می کنه داده های کاربر رو اسکیپ یا فیلتر کنه و این مسئله میتونه برای سایت فاجعه امنیتی بار بیاره. بیشتری خطر امنیتی وب حملات کراس سایت اسکریپتینگ اند و اسکیپ نکردن مناسب داده های کاربر باعث خطر کراس سایت اسکریپتینگ میشه.
در عملکردهایی که روی سایت وردپرسی بکار می­برید دقت کنید. بعضی از عملکردها نباید استفاده بشن، بنابراین حتما قبل از توسعه تم، اطلاعات لازم رو در مورد این قبیل مسائل بدست بیارید.

متنی که آماده ترجمه نیست

صدها میلیون کاربر از سراسر جهان از وردپرس استفاده می کنند و هر کدوم به یه زبانی صحبت می کنند. اگه میخواهید تم تون جهانی بشه باید تا میتونید زبانهای بیشتری رو پوشش بدید. وردپرس ابزارهای زیادی برای جهانی شدن عرضه کرده. پس دیگه دلیلی نداره که یه تم آماده ترجمه نباشه.

اسکریپت­ها یا استایل­هایی که صف بندی نشده اند

وردپرس عملکردهایی داره که باهاشون میشه به تم ها فایلهای CSS و جاوااسکریپت اضافه کرد. بهتره به جای لود کردن فایلهای دیگه ای که از مکانیزمهای دیگه ای استفاده می­کنند، از این عملکردها استفاده کنید.
یه سایت وردپرسی معمولی یه تم داره با تعداد زیادی افزونه که همشون ممکنه فایلهای جاوااسکریپت و CSS رو لود کنند. اگه از عملکردهای خودِ وردپرس استفاده کنید دیگه خیالتون راحته که همه چیز با هم همخوانی دارند و در کنار هم درست کار می کنند و مشکل سازگاری ندارید.

توجهات، خطاها یا هشدارهای PHP

این یکی خیلی پیچیده نیست. اگه کد PHP خطا یا هشدار بده، نمی­تونید با تمی که میسازید اعتبار کسب کنید.

تم تکراری

بعضی از توسعه دهنده ها تم هایی ثبت می کنند که قبلا وجود داشته. همونطور که گفتم، ثبت تم میتونه تو آینده کاری توسعه دهنده تأثیر بذاره، پس شاید وسوسه بشید کار یه توسعه دهنده دیگه رو کپی کنید. اما دیگران خیلی زود متوجه کپی بودن تم می شن و اونو پس میزنن.
همه این چیزهایی که گفته شد، برای توسعه دهنده های با تجربه بود، اما اگه شما تو کار توسعه تم تازه کارید خوبه که به کار توسعه دهنده های دیگه با دقت نگاه کنید تا تجربه کسب کنید.

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 284 تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 ساعت: 13:05

وردپرس از بین همه سیستم های مدیریت محوای موجود طرفدارهای بیشتری داره و سایتهای بیشتری رو مدیریت کرده، به طوری که طبق آخرین آمار موجود 27% از سایتهای کل جهان با وردپرس مدیریت میشن. در حالی که این برای جامعه وردپرسی ها و شرکتهایی مثل دارکوب که برای سایتهاشون از وردپرس استفاده میکنند خبر خوبیه، اما به این معنا هم هست که وردپرس هدف خوبی برای هکرهای سراسر جهان محسوب میشه.

 

تبلیغات میان متنی

سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگلاز جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی


اگه سایت شما هک شده و میخواهید بدونید چطوری سایتتونو برگردونید، این آموزش براتون مفید خواهد بود.

  • نشونه های هک شدن سایت وردپرسی

قبل از اینکه مراحل پاکسازی رو توضیح بدیم، اول باید بتونیم تشخیص بدیم که سایت واقعا هک شده یا یه بدافزار بهش حمله کرده. روی سایتتون دنبال این نشونه ها باشید:
1- سایتتون جزء لیست سیاه گوگل، بینگ و غیره قرار گرفته.
2- محتوا یا تصاویر نامعقول روی سایتتون ظاهر شده.
3- پنجره های پاپ-آپ روی سایت ظاهر میشن.
4- صفحات یک صفحه سفید خالی نمایش میدن (خطای 500).
5- داده های آنالتیک سایت ترافیک / محتوای سئوی عجیب و غریب نشون میدن.
6- هاستتون به هک شدن یا آلوده شدن سایتتون به بدافزارها مشکوک شده.
اگه شک کردید که سایتتون هک شده میتونید با استفاده از ابزار زیر یه اسکن رایگان انجام بدید.
1- Web Inspector: در سایت به دنبال فیشینگ، بدافزار، ویروس، تروجان و خیلی چیزهای دیگه میگرده.
2- Sucuri malware and security scanner: سایت رو برای بدافزارها، ویروسها و قرار گرفتن سایت در لیست سیاه اسکن میکنه.
3- Unmask Parasites security check: میگه که آیا سایتتون هک شده یا نه.
4- VirusTotal: یک اسکنر کامل برای ویروس، بدافزار، تروجان و لیست سیاه.

  • سایتم چطور هک شده؟

اگه میخواهید از هک شدن احتمالی در آینده پیشگیری کنید، باید بدونید سایتهای وردپرسی چطور هک میشن. مهمترین دلایل هک شدن یا ویروسی شدن سایتها اینهاست:
الف- اجازه دسترسی نابجا به بعضی فایلها
باید اجازه دسترسی فایلها (file permission) رو درست تنظیم کنید. این مسئله از نظر امنیتی بسیار اهمیت داره. اگه این نتظیمات صحیح نباشه هکرها و ویروسها میتونن کدهای سایتتونو ببینن.
اجازه دسترسی فایلهاتون باید به این صورت باشه:
Directories – 755
Files – 644
Wp-config.php – 600
ب- بروز نشدن فایلهای تم، افزونه یا وردپرس
یه اشتباه رایجی که اغلب مدیران سایتها بعد از راه اندازی سایتشون مرتکب میشن اینه که نسخه وردپرس، افزونه ها و تم سایتشونو بروز نمیکنن. بهترین کار اینه که بدید وردپرستون به طور خودکار بروزرسانی ها رو انجام بده و بروزرسانی های افزونه ها رو به طور منظم بررسی کنه.
وردپرس:
معمولا بروزرسانی های وردپرس بخاطر مسائل امنیتی بوجود میان و اغلب به این صورته که مشکلی پیدا میشه و برای حل اون مشکل نسخه قدیمی رو اصلاح میکنن و نسخه جدید رو منتشر میکنن.
برای بروز کردن نسخه وردپرستون میتونید این مراحل رو طی کنید:
1- از سایتتون فایل پشتیبان تهیه کنید تا بتونید در صورت وقوع خطا حین بروزرسانی، سایتتونو برگردونید.
2- به قسمت ادمین وردپرستون وارد بشید.
3- از قسمت داشبورد > بروزرسانی ها رو انتخاب کنید.
4- اگه نسخه جدید موجوده روی گزینه "بروزرسانی" کلیک کنید.
افزونه ها:
بروزرسانی افزونه ها هم به اندازه بروزرسانی خود وردپرس اهمیت داره. افزونه وردپرسی که بروز نباشه ممکنه یه سوراخ امنیتی در کدهای سایت داشته باشه. وقتی یه نسخه جدید وردپرس منتشر میشه معمولا توسعه دهنده های افزونه ها برای افزونه ها یه بروزرسانی منتشر میکنن تا مشکلات مرتبط با بروزرسانی رو حل و فصل کنن.
برای بروزرسانی افزونه ها هم مانند بروزرسانی وردپرس عمل میکنیم:
1- محض مشکلاتی که ممکنه حین بروزرسانی افزونه پیش بیاد از سایتتون پشتیبان بگیرید.
2- وارد بخش ادمین بشید.
3- روی داشتبورد > بروزرسانی ها کلیک کنید.
4- اگه بروزرسانی در دسترس باشه: روی افزونه ای که میخواهید بروز کنید کلیک کنید.
5- گزینه "بروزرسانی افزونه" رو کلیک کنید.
ج- محیط میزبانی ناامن
اگه سایتتون روی محیط ناامنی میزبانی میشه که مقیاسهای امنیتی و اسکن مرتب فایلها انجام نمیشه، ممکنه از یه سایت دیگه که هاست مشترکی با شما داره یه سایت شما سرایت کنه، یا شاید اجازه دسترسی های اشتباهی که به فایلهاتون دادید سایتتونو در معرض خطر قرار بده. با اینکه نصب و استفاده از وردپرس خیلی سادست اما اجرای پروتوکل های امنیتی در محیط سرور واقعا دشواره و از طرفی ارائه دهنده های خدمات هاستینگ هم تمرکزشون فقط روی سایتهای وردپرسی نیست. یه هاستینگ (میزبانی) خوب باید براتون اسکنهای امنیتی خودکار، پشتیبان گیری های روزانه، فایروال امنیتی و اجازه دسترسی فایل خودکار ارائه بده تا امنیت کامل مشتریهاش حفظ بشه.
د- کلمه عبور ضعیف ادمین یا FTP/SFTP
شاید به نظر بدیهی بیاد اما هنوز هم سایتهایی هستن که بخاطر نداشتن کلمه عبور مناسب ادمین و SFTP هک میشن. اگه هکر بتونه کلمه عبور ادمین رو حدس بزنه میتونه همه فایلهای تم سایتتونو تغییر بده، افزونه هاتونو کم و زیاد کنه و محتوای سایتتونو تغییر بده.
اگه هکر بتونه به کدهای FTP/SFTP دسترسی داشته باشه میتونه سایتتونو کاملا نابود کنه یا کدهاشو تغییر بده و به دیتابیس و فایلهای دانلود سایتتون دسترسی پیدا کنه.
از این ابزار برای ساخت کلمه عبورهای قدرتمند استفاده کنید:
Nexcess Secure Password Generator: خودش به طور خودکار براتون کلمه عبور قوی ارائه میده.
Strong Password Generator: بر اساس کاراکترهایی که برای پسوردتون انتخاب میکنید بهتون گزینه ارائه میده.
Force Strong Passwords Plugin: این افزونه وردپرسی، خیال کاربرها رو از ساخت یک کلمه عبور امن راحت میکنه.

  • پاکسازی سایت وردپرسی

حالا که مطمئن شدید سایتتون هک شده یا از طرف یه ویروس بهش حمله شده، وقتشه که فایلهای خراب رو حذف کنید و سایتتونو به حالت اولیه برگردونید.
الف- آنتی ویروس نصب کنید
قبل از اینکه بخواهید کدها رو دانلود کنید و کدهای بد رو از روی سایتتون حذف کنید، باید کامپیوترتون علیه ویروسها یا بدافزارهای احتمالی محافظت بشه. اگه روی کامپیوترتون یه آنتی ویروس ندارید میتونید از بین نسخه های رایگان یکی انتخاب کنید:
Avast for Mac
AVG for Windows or Mac
ب- از سایتتون پشتیبان بگیرید
اگه شرکت خدمات میزبانی سایتتون امکان ساخت پشتیبان از کدها و دیتابیس سایت میده، قبل از شروع بهترین جا همین جاست. خیلی از ارائه دهنده های خدمات همچین استانداردی ارائه نمیدن اما میتونید به کمک افزونه یا بصورت دستی خودتون انجامش بدید.
گزینه اول پشتیبان گیری: استفاده از افزونه
تعداد زیادی افزونه های پشتیبان گیری از سایت هستن که بطور رسمی در دایرکتوری افزونه های وردپرس موجودند. از این افزونه ها هم میتونید استفاده کنید:
Updraft: افزونه ای رایگان که میتونید از سایتتون روی فضای شریکی که شرکتهای دیگه ارائه میدن پشتیبان بگیرید (مثل دارپ-باکس، گوگل درایو و غیره).
Snapshot: ارائه دهنده خدمات پولی که بعنوان بخشی از مجموعه افزونه های WPMU Dev فعالیت میکنه.
BackupBuddy: یک افزونه پولی محبوب.
در ضمن حتما همراه با کدهای سایتتون از دیتابیس هم پشتیبان تهیه کنید.
گزینه دوم پشتیبان گیری: انجام دستی
اگه به قسمت ادمین سایتتون دسترسی نداشتید یا ترجیح میدید خودتون کارها رو انجام بدید میتونید منبع کدها رو با استفاده از SFTP دانلود کنید و از طریق phpMyAdmin از دیتابیس پشتیبان بگیرید.
ج – پاک کردن سایت
حالا همه مراحل لازم برای پاک کردن سایت انجام شد. برای پاک کردن سایت میتونید از یکی از این دو روش استفاده کنید:
روش اول: استفاده از افزونه
برای تشخیص و پاکسازی فایلهای آلوده سایت وردپرسی با استفاده از افزونه ساده ترین روش پاکسازی سایت ویروسیه. برای این کار میتونید از این افزونه ها استفاده کنید:
WordFence: این افزونه امنیتی فایلهایی رو که آلوده شدند پیدا میکنه و به شما امکان حذف یا در صورت نیاز بازیابی فایلها رو میده. به صورت نسخه های رایگان و پولی وجود داره.
VaultPress: این افزونه هم عمل پشتیبان گیری انجام میده و هم اقدامات امنیتی. به علاوه اگه سایتتون در معرض خطر باشه، در حذف فایلهای آلوده هم کمک میکنه.
iThemes Security: بسیار شبیه افزونه قبلیه و هم پشتیبان میگیره و هم راهکار امنیتی ارائه میده و میتونید فایلهای آلوده رو پاک کنید (فقط نسخه پولی وجود داره).
روش دوم: انجام دستی
اگه نمیتونید افزونه نصب کنید، باید خودتون به صورت دستی فایلهای آلوده رو تشخیص بدید و پاک کنید. در ادامه کارهایی که باید در جستجوی فایلهای در معرض خطر انجام بدید رو خواهید خوند:
فایلهای HTML:
اصولا سایتهای وردپرسی فایل HTML در کدهاشون ندارند. اگه روی فایلهای سایتتون سرچ کنید و یه فایل HTML پیدا کردید، قطعا یه نفر خارجی این فایل رو ساخته و اونجا گذاشته. این فایلها رو حذف کنید و با استفاده از ابزارهای اسکن که در بالا نام بردیم یه بار دیگه سایتتونو اسکن کنید تا تشخیص بدن آیا این فایلها به هک مربوط میشن یا نه.
فایلهایی که اخیرا تغییر داده شدند:
یه نشونه دیگه فایلهایی هستن که بسیار جدیدتر از سایر فایلها تغییر داده شدند. اینها فایلهایی هستن که به طور مرتب بروز میشن، مثل فایلهای log و فایلهای پوشه کش. بنابراین تاریخ آخرین تغییرات میتونه نشون دهنده آلوده بودن فایل باشه. آنالیز فایلهایی که اخیرا بروز شدند هم میتونه روش خوبی برای پیدا کردن منبع آلودگی باشه.
به دنبال متن در صفحات هک شده بگردید:
اگه متنی در سایتتون میبینید که هکر اضافه کرده میتونید تو کدهای سایتتون به دنبال اون متن بگردید. معمولا متنی مثل "هک شده توسط ...." یا "ارزان بخرید" میذارن. اگه محتوا به کدهای سایت اضافه شده باشه نه به دیتابیس، میتونید فایلهایی رو که احتمالا هک شدند پیدا کنید.
به دنبال کدهای معمول هک بگردید:
هکرها برای استفاده از کدهاشون بعد از آلوده کردن سایت وردپرسی از یه سری روشهای مشخص استفاده میکنند. با جستجوی زنجیره زیر در کد سایتتون میتونید فایلهای آلوده رو پیدا کنید:

  • iframe
  • exe
  • base64
  • base64_decode
  • eval
  • isadmin
  • inurl
  • gzip_uncompress

پشتیبان سایت رو با نسخه هک شده مقایسه کنید:
اگه پشتیبان سایتتونو دارید میتونید محتوای فایلهای پشتیبان رو با فایلهای سایت هک شده مقایسه کنید و ببینید کدوم فایلها تغییر کردند. این کار خیلی وقت گیره و باید وقتی همه راههای دیگه با شکست مواجه شدند انجام بشه.

  • چطور آلودگی فایلها رو امتحان کنیم

اگه تونستید فایلی که احتمال آلودگیش وجود داره پیدا کنید، میتونید اون فایل رو تو سایت VirusTotal آپلود کنید تا به طور خودکار و رایگان فایل رو اسکن کنند و نتایج رو ارائه بدن.

  • پشتیبانی و میزبانی سایت وردپرس از متخصصان

همونطور که میبینید پاکسازی سایت وردپرسی مستلزم تجربه و تخصص بالاییه. اعضای گروه دارکوب متخصص میزبانی و پشتیبانی سایتهای وردپرسی هستند. اگه سایتتون هک شده یا نگران مسائل امنیتی سایتتون هستید میتونید با ما تماس بگیرید تا درباره برنامه هایی که برای پشتیبانی از سایتهای وردپرسی داریم با هم گفتگو کنیم.
ما سایتتونو پاک و عاری از ویروس تحویل میدیم و براتون خدمات میزبانی فوق سریع با امنیتی ضد گلوله ارائه میدیم تا بتونید کسب و کارتونو برگردونید.

 

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 381 تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 ساعت: 12:54

 
در دنیای اقتصاد امروز، حضور در تجارت الکترونیک موثرترین قدمی است که نباید از آن غافل شد. شرکت ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند و طراحی سایت شرکتی برای آن ها بسیار لازم است. اقتصاد امروزی به شکل عجیبی از حالت سنتی خارج شده و به دنیای مجازی منتقل شده است. از آن جایی که صرفاً داشتن یک وب سایت در هر حوزه ای نمی تواند تاثیر بسزایی داشته باشد، برای رسیدن به جایگاه مناسب، علاوه بر داشتن یک وب سایت حرفه ای، نیاز به تجارت الکترونیک خواهید داشت. هرچند عدم وجود یک وب سایت شرکتی بسیار وجهه نامناسبی برای آن شرکت دارد، ولی داشتن آن در صورتی که وب سایت موردنظر از شمایل قدیمی و چارچوب بندی نامناسب برخوردار باشد، می تواند به همان اندازه تاثیر مخربی برای شرکت داشته باشد.



طراحی سایت شرکتی



طراحی وب سایت شرکتی می تواند اهداف مختلفی داشته باشد ولی بطور ساده هدف این نوع وب سایت می تواند درج اطلاعات بصورت کاتالوگی باشد. برخی نیز سرویس های خود را ارائه می دهند. شرکتی که هدفش از طراحی سایت شرکتی ارائه خدمات به مشتریان و برندینگ باشد، می تواند به کسب و کار خود کمک شایانی کند. در نهایت شرکت هایی در این زمینه موفق خواهند بود که علاوه بر داشتن یک وب سایت بسیار شکیل و حرفه ای، در کنار برندینگ در تجارت الکترونیک نیز فعالیت داشته باشد.
در دنیای رقابتی امروز، شرکت هایی موفق هستند که به بازارهای جدید فکر کنند و در مقایسه با رقبای خود از تکنولوژیها و امکانات مدرن استفاده کنند. یکی از این بازارها که شرکت شما می تواند در آن با روش علمی و حساب شده خود را به دیگران معرفی کند و روش اصولی تبلیغات را در آن به کار گیرد دنیای وب و داشتن یک وب سایت حرفه ای شرکتی است.

همچنین پس از این که وب سایت شرکتی شما به بهترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی شد و آن را در اختیار داشتید، می توانید به سراغ سئو و بهینه سازی رفته و وب سایت خود را در نتایج جستجوگرهایی مثل گوگل بهبود بخشید. این عملیات به این شکل است که با در اختیار قرار دادن کلمات کلیدی برای حضور در نتایج گوگل به وحید دیزاینر ، در آن ها می توانید حضور داشته باشید و مشتریان خود را در دنیای مجازی از دست ندهید.
 
تخصص ما هویت بخشیدن به شرکت شماست

تخصص ما هویت بخشیدن به شرکت شماست

اگر بدنبال معرفی و اعتباربخشیدن به شرکتتان هستید بهترین و آسانترین راه برای تحقق بخشیدن به هدفتان داشتن یک سایت مفید وکارآمد است. با طراحی سایت شرکتی حرفه ایتخصص و خدمات خود را به بهترین نحو به همگان معرفی کنید. با سایت شرکتیتان می توانید به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با مشتریان خود در ارتباط باشید و از خدمات خود پشتیبانی کنید.

در همیار توسعه ما چه کار هایی برای شما انجام می دهیم

تیم طراحی سایت همیار توسعه بعد از نیازسنجی دقیق از شما بهترین راهکار که شامل تمامی نکات مثبت و منفی تاثیرگذار روی طراحی سایت شرکتی است را به شما ارائه می دهد تا از طریق داشتن یک سایت حرفه ای به تمامی خواسته هایتان برسید. در زمان طراحی سایت، شما به صورت آنلاین می توانید تغییرات سایتتان را مشاهده کنید و اصلاحات مدنظرتان را به طراح سایتتان ارجاع دهید. بعد از تحویل سایت به شما عزیزان درطی دو جلسه آموزش حضوری مدیریت سایتتان را به شما آموزش خواهیم داد و به مدت 3 ماه با شما همراه خواهیم بود و تا تسلط کامل به سایتتان شما را تنها نخواهیم گذاشت.

طراحی سایت شرکتی کاملا منطبق بر سئو

نکاتی که باید در طراحی سایت شرکتی رعایت شود

زمانی که شما تصمیم می گیرید برای شرکتتان یک سایت طراحی کنید ناخودآگاه خواسته ها و نکاتی در ذهنتان ایجاد می شود. ما پاسخگوی تمام نیازهایتان هستیم.

یک سایت شرکتی زمانی اصولی است و به کسب و کار شما کمک می کند که معیارهای یک سایت حرفه ای را با خود به همراه داشته باشد. یکی از اصلی ترین معیار ها درطراحی سایت، ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت شماست. در سایت شرکتی نکته ی مهمی است که تمامی محصولات و خدمات شما در دستگاه های مختلف با سایز صفحه نمایش های متفاوت به شیوه ی یکتا و صحیحی به نمایش گذاشته شود.

نکته ی مهم دیگر این است که سایت شرکتی شما قابلیت ارتقا داشته باشد و در آینده شما بتوانید خدماتی مانند قابلیت فروش آنلاینرا به سایتتان اضافه کنید و یا سایتتان را به صورت چند زبانه طراحی کنید.

در همیار توسعه تمامی این نکات در طراحی سایت شما رعایت می گردد و شما با خیال راحت می توانید طراحی سایتتان را به ما بسپارید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید
نکاتی که باید در طراحی سایت شرکتی رعایت شود
 
 

طراحی سایت شرکتی کاملا منطبق بر سئو

سئو بحث داغ این روزهای طراحان و صاحبان سایت است. هر شخصی که برای رونق بخشیدن به کسب کار خود یک سایت را راه اندازی کرده دوست دارد که سایت و محصولات خود را در صفحه اول گوگل ببیند.

سایت های طراحی شده توسط طراحان سایت همیار توسعه از این حیث کاملا به صورت سئو بیس طراحی می شوند و تمامی راهکارهایی که به افزایش سئوی سایت شرکتی شما کمک می کند را زمان طراحی سایت شما به کار می بندند.

طراحی صفحات مختلف سایت

در سایت شرکتی هم مانند تمامی سایت های دیگر صفحاتی مانند: درباره ما، تماس با ما، گالری تصاویر جزو صفحات مهم بشمار می روند. شما از طریق این صفحات می توانید تخصص خودتان را به صورت کامل معرفی کنید و با مشتریانتان به اشتراک بگذارید. طراحی زیبا و حرفه ای این صفحات بسیار مهم هستند. تیم همیار توسعه تمامی این صفحات را به زیبایی و گویایی تمام برای شما طراحی خواهد کرد. همچنین در زمان طراحی سایت شما گالری تصاویر زیبایی که کاملا گویای تخصص شما باشد در سایت شما قرار خواهیم داد.

 

مزایای داشتن سایت شرکتی

زمانی که شما برای معرفی محصولات و خدماتتان دست به طراحی سایت می زنید مزایای زیادی را برای کسب و کارتان به ارمغان می آورید زیرا توضیح جزئیات محصولات و خدمات باعث می شود مشتریان زیادی به سمت شما جذب شوند و یک اعتماد دو طرفه بین شما و مشتریانتان ایجاد گردد و نتیجه این اعتماد افزایش نرخ فروش شما است و شما یک برند به همگان معرفی خواهید شد.

تاثیر شبکه های اجتماعی در معرفی تخصص شما

طراحی سایت شرکتی به خوبی همگان را با خدمات و فعالیت های شما آشنا می کند. اما چه بهتر است که تخصص شما در شبکه های اجتماعی هم به اطلاع تمامی افراد برسد. سایت های شرکتی ما به خوبی قابلیت ایجاد تعامل و ارتباط با انواع مختلف شبکه های اجتماعی  رادارد و به راحتی می توانید مطالب سایتتان را با مشتریانتان به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید
مزایای داشتن سایت شرکتی
 
حفظ امنیت و حریم خصوصی در طراحی سایت شرکتی

محتوا گذاری سایت

زمانی که مشتریان شما به سایتتان سر می زنند تمایل دارند مطالب مفیدی که به خوبی معرف شما و خدمات شما باشد را درون سایتتان مشاهده کنند. در غیر اینصورت به کسب وکار شما اعتماد نمی کنند. این موضوع به خوبی اهمیت ایجاد محتوا و مقالات مناسب در سایت را نشان می دهد. تعریف و انتشار اخبار و مقالات متنی خود به همراه انواع مدیا از جمله تصویر، ویدئو را به ما بسپارید.

حفظ امنیت و حریم خصوصی در طراحی سایت شرکتی

حفظ امنیت و جلوگیری از نفوذ بیگانگان در سایت و کسب و کار شما امر بسیار مهمی است. در طراحی سایت با ابزارهای تجاری وردپرس این نکته با حساسیت خاصی مورد بررسی قرار می گیرد و از تمامی ابزارهایی که به حفظ حریم خصوصی شما کمک می کند استفاده می شود تا شما با خیال راحت با سایتتان به فعالیت بپردازید.

طراحی سایت شرکتی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

وب سایت‌های شرکتی ممکن است با اهداف مختلفی طراحی شوند که به طور ساده می توان به مواردی مانند ایجاد کاتالوگی که قابلیت به روز رسانی دارد، ایجاد وب سایت با هدف خدمت رسانی و ارائه سرویس‌های همیشه در دسترس بودن و یا سیستم های پشتیبانی اشاره نمود. نهایتا شرکت هایی در بازار اینترنتی موفق خواهند بود که با تصمیمات هوشمندانه و درست بتوانند ابزارهای مناسبی را برای تبلیغات و بازاریابی خود استفاده می‌کنند و وب سایت ابزاری مناسب برای تبلیغات و بازاریابی است که نیاز به بهینه سازی (سئو) دارد.

طراحی وب سایت شرکتی باید با رعایت اصول سئو انجام گیرد تا بتواند در نتایج دیده شود. هانت با طراحی سایت به صورت حرفه‌ای و با رعایت اصول سئو این کار را انجام می‌دهد. یک سایت تجاری از نوع شرکتی باید محتوایی مرتبط با نوع کار و تجارت شرکت و بازارهای هدف داشته باشد.

این طراحی باید گرافیک مناسبی داشته باشد. برای تحقق این مسئله باید از اصولی مانند واکنشگرا (Responsive) و تجربه کاربری (user experience) تبعیت کند. این اصول در جذب مشتری کمک شایانی می‌کند. در عین حال طراحی زیبا با در نظر گرفتن تمامی امکانات مورد نیاز مشتریان در جای درست آن، می‌تواند در اعتماد سازی مشتریان تاثیر به سزایی داشته باشد. درواقع امکانات قالب سایت طوری باید قرار بگیرند تا اهداف اصلی شرکت را در مسیر درستی روبروی کاربر قرار بدهند.

طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو و حرفه ای  لازمه پیشرفت شرکت در فضای مجازی و در بین رقبا است چرا که امروزه بسیاری از مردم با دستگاه‌های موبایل و یا تبلت خود به سایت‌های شما سر می‌زنند و اگر سایت aما در گوشی آنها به خوبی ظاهر نشود وجهه‌ی خوبی برای شرکت شما نخواهد داشت.

قطعاً تا به حال در اینترنت به شرکت‌هایی برخورد کرده‌اید که بدون تبلیغات در تلویزیون و روزنامه در اینترنت معروف شده‌اند و به سرعت رشد و توسعه پیدا کرده‌اند. برای داشتن یک سایت شرکتی نیازی نیست که حتماً سازمان و یا شرکت بزرگی داشته باشید بلکه به یک سایت شرکتی حرفه ای و کارآمد نیاز دارید.

طراحی سایت خلاقانه

فواید طراحی سایت شرکتی

کسب درآمد از طریق داشتن وب سایت
در آمد خود را افزایش بدهید، درواقع می‌توانید به جای این که در یک شهر فعالیت کنید، فعالیت خود را به کل ایران و یا حتی جهان افزایش دهید. امروزه شرکتها و افراد بسیاری وجود دارند که به وسیله وب سایت فروشگاهی به فروش محصولات خود می‌پردازند و عمده درآمد آنها از طریق وب سایت و مشتریان آنلاین می‌باشد.
تبلیغات موثر به وسیله طراحی سایت شرکتی
هر بار که محصولات شما ارتقا پیدا می‌کنند، می‌توانید از طریق وب سایت خود به مشتریان اطلاع رسانی کنید. به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که هزینه ساخت بروشور برای محصول جدید شرکت شما هزینه خواهد داشت که بعد از چند بار تکرار این کار برای شرکت شما ضرر خواهد رساند. در بعضی از محصولات نیز دیگر مثل زمان قدیم تبلیغات در روزنامه‌ها و یا مجله‌ها کارساز نیست و باید به فکر طراحی سایت شرکتی حرفه ای باشید.
کاهش هزینه ها به وسیله طراحی سایت شرکتی
با طراحی سایت هزینه های تبلیغات شما کاهش پیدا خواهد کرد و شما ابزاری را در اختیار دارید که به مانند یک کاتالوگ چاپی است که قابلیت به روز رسانی دارد.
صرفه جویی در زمان به وسیله طراحی سایت شرکتی
اطلاع رسانی به مشتریان باعث از بین رفتن زمان و کاهش راندمان کاری کارکنان شرکت می‌شود. اما اگر قبل از حضور مشتریان در شرکت آنها با خدماتی که شما می‌توانید اردئه بدهید آشنا شوند، در زمان خود صرفه جویی کرده اید چرا که کارمند شما باید خود از ابتدا مشتری را با خدمات شرکت آشنا کند.
بازاریابی درست و کارآمد
وب سایت شما بازاریابی است که 24 ساعته فعال می‌باشد و موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو بدون هزینه برای تبلیغات البته به جز سیستم Adwords از شما هزینه ای نخواهند گرفت.
ارتباط نامحدود با مردم
یکی از راه‌های فعالیت در خارج از مرزهای کشور داشتن یک سایت چند زبانه می‌باشد که می‌توان به راحتی تجارت خود را گسترش بدهید و به بیرون از مرزها فکر کنید و به فکر مشتریان خارجی باشید.

امکانات سایت شرکتی

  • طراحی ریسپانسیو، مدیریت آسان بهینه سازی شده برای حرفه شما
  • امکان ایجاد و مدیریت اخبار و مقالات
  • مدیریت فایل های دانلودی
  • ایجاد و ویرایش جدول
  • مدیریت دیدگاه ها
  • پشتیبانی سه ماهه رایگان (شامل طراحی مجدد قالب و تولید محتوا نمی شود).
  • بخش نظرات مشتریان (testimonial) که در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند
  • بخش مدیریت کارمندان (قابلیت حذف و ویرایش کاربران)
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه سوال و جواب و بخش مدیریت آن که قابلیت حذف، اضافه و ویرایش را داراست.
  • صفحه مربوط به شرایط نمایندگی شرکت
  • صفحه توضیحات در رابطه با گارانتی محصولات
  • گالری تصاویر از محصولات و محیط شرکت
  • صفحه مربوط به اخبار شرکت
  • معرفی دستاورد ها و اهداف شرکت
  • صفحه گواهی نامه های شرکت
  • سیستم امتیاز دهی
  • نصب افزونه yoast و آموزش استفاده از آن برای سئو (بهینه سازی سایت). اگر اطلاعات کمی در مورد سئو دارید به بخش آموزش سئو سایت مراجعه کنید.
  • نمایش آخرین تصایر اینستاگرام شرکت در بخش فوتر
  • بخش تنظیمات قالب اختصاصی برای پویایی هر چه بیشتر وب سایت
  • برای اطلاع از هزینه و مشاروه از طریق تلگرام اقدام کنید.

توجه داشته باشید که سایتهای آماده و کپی هرگز نمی تواند سایت را در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و لینک های ابتدایی برساند. بنابراین اولین قدم برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی ایجاد یک سایت اختصاصی و حرفه ای است که می بایست توسط شرکت طراحی سایت که از تجربه و سابقه لازم برخوردار باشد انجام پذیرد.

یکی دیگر از نکاتی که می بایست در طراحی سایت شرکتی در نظر گرفت انتخاب قالب مناسب ، گرافیک جذاب و مرتبط با کار شرکت و موسسه ها است. انتخاب رنگ مناسب و قرار گرفتن اهداف اصلی سایت در مسیر دسترسی خوب میتواند در جذب مشتری و کاربر زیاد کمک شایان ذکری کند.

برای آشنایی بیشتر با پلن های سایت شرکتی ، برخی از امکاناتی که در پلن طلایی سایتهای شرکتی جهان سایت وجود دارد را ذکر میکنم:

  • منوی آبشاری
  • اسلایدر تصویر
  • امکان جستجوی پیشرفته
  • آرشیو موضوعی پیشرفته
  • سیستم نظر سنجی
  • نمایش تبلیغات در سایت
  • گالری تصویر
  • سیستم عضویت
  • واریز وجه آنلاین
  • بخش سوالات متداول
  • سیستم خبرنامه
  • گفتگوی آنلاین
  • نقشه سایت
  • نمایش ویدئو
  • قابلیت ایجاد فرم
  • نمایش اوقات شرعی
  • فرم تماس با ما
  • لینک های مهم

 

شرکت جهان سایت با داشتن چندین نمونه کار زیبا و حرفه در زمینه طراحی سایت شرکتی و دارا بودن تجربه کافی در زمینه بهینه سازی سایت ، بازاریابی اینترنتی و بهره بردن از ۲۸ نفر کادر مجرب و حرفه ای در بخش طراحی و پشتیبانی میتواند جوابگوی تمامی نیازهای مشتریان عزیز باشد. کارشناسان فروش جهان سایت در مشاوره رایگان منتظر تماس شما هستند.

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت شرکتی, نویسنده : پوریا بازدید : 285 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 14:21